Followers

Klik Sekali

All Year Round Sales - Jualan Murah

Anda Mencari Sesuatu?

KLIK AJER DI SINI

Related Posts with Thumbnails

Monday, May 31, 2010

PETANDA KEDAH AKAN ADA PRK?

18 Ahli PAS Alor Binjal Sertai UMNO SUMBER

ALOR SETAR: Seramai 18 orang ahli PAS di Alor Binjal di sini bertindak keluar parti itu dan memohon menyertai UMNO setelah sedar bahawa PAS gagal membawa sebarang perubahan kepada rakyat walaupun kini berkuasa menerajui kerajaan Kedah.

Majlis penyerahan borang menyertai UMNO itu diadakan pada mesyuarat UMNO cawangan Alor Binjal di sini pada Ahad. Selain borang daripada 18 anggota PAS itu, turut diserahkan ialah 12 borang ahli baru.

Bekas anggota PAS Alor Binjal, Majid Seman, yang menyerahkan borang-borang itu kepada Timbalan Ketua UMNO Bahagian Alor Setar Guntor Tobeng Mansor Tobeng, berkata mereka mengambil keputusan menyertai UMNO selepas melihat PAS gagal menerajui kerajaan negeri dengan berkesan selain kecewa dengan sikap pemimpin PAS kawasan berkenaan yang tidak mempeduli nasib rakyat.

"Kesusahan penduduk dalam kawasan Dewan Undangan Negeri Alor Mengkudu ini tidak dipedulikan oleh wakil rakyat kawasan ini. Pemimpin PAS gagal berbakti kepada rakyat," katanya.

Guntor Tobeng pula berkata penghijrahan anggota PAS kepada UMNO membuktikan orang ramai semakin sedar terhadap kelemahan kerajaan negeri.

"Selepas dua tahun memerintah Kedah, kelemahan kerajaan negeri sekarang terlalu ketara, dan banyak masalah rakyat gagal diselesaikan," katanya. - BERNAMA

No comments:

Cerita Dolu Dolu