Followers

Klik Sekali

All Year Round Sales - Jualan Murah

Anda Mencari Sesuatu?

KLIK AJER DI SINI

Related Posts with Thumbnails

Monday, August 02, 2010

PENYAMUN SAJA YANG TAHU TAKTIK PENCURI












Selain itu Mohamad Khir yang juga bekas Menteri Besar Selangot turut menggesa polis supaya menyiasat dan mengambil tindakan tegas terhadap pihak yang terlibat dalam memusnahkan bukti sokongan berhubung perkara berkenaan

Katanya, beliau yakin bukti berhubung penyalahgunaan kepala surat milik pejabat Liu telah dihapuskan bagi mengelakkan tindakan pihak berkuasa. 


"Memusnahkan bahan bukti adalah salah di sisi undang-undang, jadi polis perlu siasat mungkin ada dalang yang terlibat dalam kes ini," katanya. 


MAHAZA SAID : WAK KHIR Woi. Musnah bukti dengan shredder kat SUK masa MARCH 2008 pulak apa kes? 


Berita berkaitan :Polis tidak temui surat sokongan 

KUALA LUMPUR - Polis tidak menemui sebarang surat sokongan yang didakwa digunakan oleh Ahli Majlis Perbandaran Klang (MPK) untuk mendapatkan kontrak semasa membuat pemeriksaan ke atas pejabat itu kelmarin. 

Ketua Polis Selangor, Datuk Khalid Abu Bakar berkata, pihaknya menjalankan siasatan yang mendakwa ahli majlis itu, Tee Boon Hock menyalahgunakan kepala surat dan cop rasmi Pengerusi Jawatankuasa Kerajaan Tempatan, Penyelidikan dan Kajian negeri, Ronnie Liu untuk mendapat sokongan bagi kroni dan ahli keluarganya mendapat pelbagai kontrak MPK. 

Menurutnya, pihaknya akan memanggil beberapa individu berkaitan dengan kes itu bagi membantu polis dalam siasatan itu, dan Ronnie Liu telah pun memberi kerjasama baik untuk tampil memberikan keterangan, esok. 

No comments:

Cerita Dolu Dolu