Followers

Klik Sekali

All Year Round Sales - Jualan Murah

Anda Mencari Sesuatu?

KLIK AJER DI SINI

Related Posts with Thumbnails

Saturday, July 31, 2010

Reman pemandu van rogol murid dilanjutkan

Manusia bernafsu binatang betul dia ni. Kalau dia tetiba 'sesak nafas' kat dalam lokap agak-agak ada orang simpati ke tidak? Aku dok fikir ada anak umur 9 ~ 20 tahun, anak-anak dia ni selamat ke dari jadi mangsa dia ni? Sedangkan dalam bas bukan takde budak-budak lain. Tak gila ke namanya. Memang orang macam ni patut sangat kena hukum REJAM dengan BATU sampai MATI. . . . . 

KUALA LUMPUR - Polis mendapat kebenaran mahkamah untuk melanjutkan enam hari lagi tempoh tahanan reman ke atas pemandu van sekolah yang didakwa merogol seorang murid perempuan berumur 10 tahun berdekatan sebuah tadika di Jalan Othman, Petaling Jaya, Isnin lalu.

Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Arjunaidi Mohamed berkata, polis dalam tempoh itu, akan menyiasat penglibatan lelaki berusia 51 tahun itu dalam dua lagi kes rogol berasingan di daerah itu. 
"Polis juga sedang menunggu keputusan pemeriksaan perubatan ke atas ketiga-tiga mangsa, termasuk murid berumur 10 tahun itu," katanya. Isnin lalu, lelaki yang mempunyai anak berusia antara sembilan hingga 20 tahun itu ditangkap orang ramai  yang ternampak bas itu diparkir di tepi jalan dalam keadaan mencurigakan, kira-kira pukul 12.45 tengah hari.  Arjunaidi berkata, seorang guru tadika yang terdengar jeritan mangsa dari dalam bas itu telah  menariknya sebelum sekumpulan orang awam menangkap suspek untuk dibawa ke balai polis berdekatan. "Polis percaya ada lagi mangsa lain terlibat dalam kegiatan tidak bermoral pemandu van terbabit," katanya sambil menambah modus operandi lelaki terbabit adalah merogol mangsa di dalam vannya.

No comments:

Cerita Dolu Dolu