Followers

Klik Sekali

All Year Round Sales - Jualan Murah

Anda Mencari Sesuatu?

KLIK AJER DI SINI

Related Posts with Thumbnails

Wednesday, October 27, 2010

TREND BARU - Kahwin Punya Hal, Lari Dari Rumah

Tak jadi nikah, gadis lari rumah


SHODIKUL AMEEN menunjukkan gambar adiknya, Noor Kalsom yang menghilangkan diri sejak 16 Oktober lalu di Bagan Datoh semalam.


BAGAN DATOH - Gara-gara tidak berpuas hati dengan keputusan keluarga untuk tidak meneruskan majlis pernikahan dengan jejaka pilihan, seorang gadis dikatakan lari dari rumah sejak 11 hari lalu.
Noor Kalsom Mohd. Ali, 22, yang sepatutnya melangsungkan perkahwinan pada 13 November ini gagal dikesan selepas kali terakhir ditemui ahli keluarganya pada 16 Oktober lalu.
Menurut abangnya, Shodikul Ameen Mohd. Ali, 29, dia sendiri tidak menyangka adiknya sanggup bertindak sedemikian meskipun mengakui berlaku sedikit perselisihan dengan keluarga sebelum ini.
"Kami sebelum ini dengan berat hati terpaksa batalkan pernikahan dengan tunangnya atas sebab-sebab peribadi yang tidak dapat kami nyatakan biarpun sebanyak 1,500 kad undangan telah siap dicetak.
"Noor Kalsom sendiri memahami tujuan dan alasan pembatalan perkahwinan itu namun secara tiba-tiba dia menghilangkan diri," katanya ketika ditemui di rumahnya di Parit 11, Batu 16, Jalan Bagan Datoh dekat sini semalam.

No comments:

Cerita Dolu Dolu