Followers

Klik Sekali

All Year Round Sales - Jualan Murah

Anda Mencari Sesuatu?

KLIK AJER DI SINI

Related Posts with Thumbnails

Thursday, October 21, 2010

BIAR 3 PENJURU DARI MASUK BALIK KEMUDIAN....

Dapat kata sepakat tak berkempen menentang sesama sendiri pun dah ok dah. SAPP keluar BN merajuk takde jawatan. Kalau bagi laluan (berpakat dengan PR) lepas tu dapat jawatan dengan syarat masuk balik BN... bodo jer...

PRK Batu Sapi: SAPP bertegas akan tetap bertanding

21/10/2010 8:17pm

PENAMPANG 21 Okt. – Harapan Parti Keadilan Rakyat (PKR) untuk mencapai persetujuan dengan Parti Maju Sabah (SAPP) agar Pilihan Raya Kecil (PKR) Parlimen Batu Sapi akan menyaksikan pertandingan satu lawan satu dengan Barisan Nasional (BN), tidak menjadi kenyataan apabila SAPP bertegas dengan pendiriannya untuk meletakkan calon sendiri.

Dua parti itu mengadakan rundingan selama sejam di sini hari ini, dengan PKR diwakili Bendahari Agung, William Leong Jee Keen dan SAPP oleh Presiden, Datuk Yong Teck Lee.

Bagaimanapun, kedua-dua pihak bersetuju untuk tidak berkempen menentang satu sama lain dan menjadikan BN sebagai sasaran bersama dengan harapan pilihan raya kecil pada 4 November itu boleh dijadikan “sumber rujukan” oleh parti pembangkang apabila mengadakan rundingan pada masa akan datang.

SAPP akan mengumumkan calonnya Sabtu ini, manakala William Leong sekadar berkata, PKR akan mengumumkan calonnya “sedikit masa lagi”.

BN akan mengumumkan calonnya daripada Parti Bersatu Sabah (PBS) Ahad ini. – Bernama

No comments:

Cerita Dolu Dolu