Followers

Klik Sekali

All Year Round Sales - Jualan Murah

Anda Mencari Sesuatu?

KLIK AJER DI SINI

Related Posts with Thumbnails

Friday, September 17, 2010

KALAU DIA TEMBAK BUDAK TU? SALAH KE?

Pelajar 15 tahun langgar polis

ARIZAN yang patah kaki kiri dan tulang selangka kiri kini dirawat di Hospital Sultanah Nur Zahirah di Kuala Terengganu semalam.


KUALA TERENGGANU - Seorang anggota polis cedera parah selepas dirempuh sebuah motosikal yang ditunggang seorang pelajar berusia 15 tahun ketika bertugas dalam satu sekatan jalan raya berhampiran Jalan Masjid Abidin di sini kelmarin.
Akibat rempuhan kira-kira pukul 11.30 malam itu, mangsa Arizan Mohamad, 25, patah kaki kiri dan tulang selangka kiri di samping menerima 10 jahitan di kepala.
Timbalan Ketua Polis Daerah Kuala Terengganu, Supritendan Abdul Halim Ishak berkata, ketika kejadian seramai 15 anggota dan pegawai polis terlibat dalam sekatan jalan raya bagi mencegah jenayah dan lumba haram itu.
Menurut beliau, pelajar itu bersama rakan berusia 25 tahun yang membonceng motosikal tersebut dipercayai bertindak demikian bagi melarikan diri daripada sekatan polis.
"Remaja terbabit dan rakannya yang melihat sekatan jalan raya cuba berpatah balik dan memecut laju sebelum melanggar mangsa," katanya ketika ditemui selepas melawat Arizan di Hospital Sultanah Nur Zahirah di sini semalam.

No comments:

Cerita Dolu Dolu