Followers

Klik Sekali

All Year Round Sales - Jualan Murah

Anda Mencari Sesuatu?

KLIK AJER DI SINI

Related Posts with Thumbnails

Wednesday, September 01, 2010

Ambang Merdeka Selangor Terajui Kelainan


31 Ogos - Seramai 100 orang peserta Ekspedisi Dakwah Gems dilepaskan dan mereka semua akan bergerak menuju ke hotspot-hotspot yang telah dikenal pasti di sekitar Lembah Klang.
Kerajaan Negeri membuktikan iltizam membanteras gejala sosial secara berterusan.
Pegawai perhubungan Awam MBSA Shahrin Ahmad memberitahu pihaknya mengenalpasti kawasan yang sering menjadi tumpuan muda mudi terutamanya pada malam-malam perayaan iaitu Taman Tasik Shah Alam,Dataran Kemerdekaan,dan Dataran Shah Alam.
Peserta konvoi Anti-Zina ini melalui semua kawasan dan jalan dipusat bandar sambil mengibarkan bendera selain menyerahkan risalah anti zina kepada orang ramai yang ditemui sepanjang perjalanan konvoi.
Sementara itu di Petaling Jaya, Ahli majlis Perbandaran Petaling Jaya Halimey Abu Bakar memaklumkan 6 pasangan bukan muhrim ditahan dalam operasi bersepadu MBPJ dan Agensi Anti-Dadah Kebangsaan.
Menurut Ahli Majlis MBPJ Halimey Abu Bakar, apa yang dibuat oleh kerajaan negeri Selangor sekarang adalah amat berbeza dengan kerajaan yang terdahulu pun didalam bulan Ramadhan kita mengunakan kesempatan itu juga menyambut kemerdekaan bukan dengan cara berhibur yang tidak betul tetapi cara dan niat murni kerajaan sekarang setidak-tidaknya menyedarkan diri rakyat dari melakukan pekara negatif.-NAEEM RAFFI

No comments:

Cerita Dolu Dolu