Followers

Klik Sekali

All Year Round Sales - Jualan Murah

Anda Mencari Sesuatu?

KLIK AJER DI SINI

Related Posts with Thumbnails

Wednesday, November 17, 2010

ISUNYA KENAPA BERBEDA BEDA? WALAUPUN TAHU SEBABNYA. . . .

Rasanya tiada siapa yang pertikai tempoh masa yang agak lama dan alasan yang diberi tetapi kenapa berbeda?. . . dah setahun dah. . . . Mungkin Datuk Md Alias boleh terangkan secara terperinci tempoh masa untuk daftarkan PARTI CINTA MALAYSIA dan juga MAKKAL SAKTI ataupun KIMMA? Ataupun kenapa UMNO Baru 1986 boleh didaftarkan dengan pantas? Kalau tak silap kurang dari 2 Minggu. 
Permohonan Pakatan Rakyat Kepada ROS Masih Dipertimbangkan
PUTRAJAYA: Permohonan Pakatan Rakyat (PR) untuk mendaftarkannya sebagai sebuah parti yang sah kepada Pendaftar Pertubuhan (ROS) sejak November tahun lalu masih tertangguh.
Ketua Pengarahnya, Datuk Md Alias Kalil berkata permohonan PR sedang dipertimbangkan.
Tidak seperti persatuan-persatuan lain, permohonan yang dibuat oleh parti politik mengambil masa yang lebih lama untuk dipertimbangkan kerana ia melibatkan soal keselamatan dan ideologi, katanya.
Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas mengenai status permohonan Pakatan Rakyat.
Ditanya mengenai cadangan Datuk Zaid Ibrahim yang mahu menubuhkan sebuah parti yang baru, Alias berkata beliau masih belum menerima sebarang permohonan.
Sebelum ini dilaporkan Zaid akan dipecat daripada PKR apabila beliau meletakkan jawatan sebagai Pengerusi PKR Wilayah Persektuan.
Alias berkata permohonan PR untuk didaftarkan sebagai sebagai sebuah parti telah diserahkan kepada Pendaftar Pertubuhan sebelum ia parti itu melancarkan dasar dan polisi mereka pada konvesnyen pertamanya masih sah.

No comments:

Cerita Dolu Dolu