Followers

Klik Sekali

All Year Round Sales - Jualan Murah

Anda Mencari Sesuatu?

KLIK AJER DI SINI

Related Posts with Thumbnails

Friday, June 18, 2010

Pelajar hilang dipercayai ikut kawan wanita

Selalu kita dengar pelajar perempuan ikut lelaki, ada yang kena rogollah, dan macam-macam. Ni lagi ngeri..... bila fikir anak-anak aku semua lelaki..... Semoga anak ini, Azrul Alias dilindungi Allah hendaknya.

KUALA TERENGGANU – Seorang bapa merayu orang ramai dan pihak berkuasa membantu mengesan kehilangan anak lelakinya yang dipercayai mengikut seorang kawan perempuan sejak 14 Mei lalu.

Alias Awang Kechek, 46, dari Kampung Sungai Derhaka berkata, anaknya Azrul Alias, 18, penuntut tahun pertama di Kolej Masterskill, Ipoh, Perak dan dipercayai mengikut kawan perempuannya sebelum meninggalkan asrama tanpa sebarang pesan.

“Apa merisaukan ialah ibunya, Siti Aishah Abdullah, 45, sentiasa menangis setiap hari kerana teringatkan Azrul sehingga menjejaskan kesihatannya,” katanya ketika ditemui di sini, hari ini.

Menceritakan detik kehilangan anak lelaki sulungnya, Alias berkata, selepas menghilangkan diri pada 14 Mei lalu, Azrul ada menghantar khidmat pesanan ringkas (SMS) pada 24 Mei dengan meminta memasukkan wang ke dalam akaunnya.

Memikirkan keadaan itu, Alias membuat laporan di Balai Polis Daerah Kuala Terengganu pada hari sama dan sehingga kini tiada maklumat terkini mengenai Azrul.

No comments:

Cerita Dolu Dolu