Followers

Klik Sekali

All Year Round Sales - Jualan Murah

Anda Mencari Sesuatu?

KLIK AJER DI SINI

Related Posts with Thumbnails

Saturday, June 19, 2010

Anwar diminta ikhlas mengenai bukti bekas wakil rakyat PKR ditawar RM2 juta

1. Kalau tunjuk bukti dan sahih - ada tindakan? Doubt it.
2. Kalau tak betul, awat yang cuak semacam je.... takut ke? Kalau tak betul: "Lantaklah... aku taulah Anwar bohong... memang takde apa..." Sekarang, suruh sumpahlah, cepat tunjuk lah.... Selayaknya ditunjuk apabila selepas Parlimen bubar.....
3. Konsesus Bebas meminta rakyat MENILAI TINDAK TANDUK DAN CARA DATUK SERI ANWAR......

KAH KAH KAH KAH - Macamlah yang bercakap tu tak patut dinilai kembali tindak tanduk dan cara keluar parti tu.....

inilah dia kenyataan dari KONSESUS BEBAS (MESRA BN) - KONSESUS EX-PKR; Kesian Pak Him....

KUALA LUMPUR - Penasihat Parti Keadilan Rakyat Datuk Seri Anwar Ibrahim diminta bersikap ikhlas dan berani untuk mengemukakan bukti berhubung dakwaan beliau kononnya beberapa Anggota Parlimen daripada parti itu ditawarkan RM2 juta untuk meninggalkan parti itu.

Ketika membuat desakan itu, kumpulan Anggota Parlimen berkenaan yang kini membentuk Konsensus Bebas, berkata, Anwar tidak harus menjadikan fitnah dan pembohongan sebagai asas politik bagi mengalih tumpuan umum daripada permasalahan yang dihadapinya.

"Oleh itu, Konsensus Bebas mendesak Anwar bersikap ikhlas dan berani kerana benar untuk mendedahkan bukti, jika ada, seperti yang beliau dakwa," kata kumpulan itu dalam satu kenyataan hari ini.

Semalam, Anwar dilaporkan berkata, beliau akan mendedahkan bukti itu "pada masa dan tempat yang sesuai".

Konsensus Bebas, yang ditubuhkan baru-baru ini oleh lima orang wakil rakyat yang dahulunya daripada PKR, berkata mereka bersimpati dengan masalah yang dihadapi oleh Anwar.

"Konsensus Bebas meminta rakyat untuk menilai semula tindak-tanduk dan cara Datuk Seri Anwar Ibrahim berpolitik," kata mereka dalam kenyataan itu.

No comments:

Cerita Dolu Dolu