Followers

Klik Sekali

All Year Round Sales - Jualan Murah

Anda Mencari Sesuatu?

KLIK AJER DI SINI

Related Posts with Thumbnails

Friday, May 14, 2010

GOOGLE MAP

Semalam pegi kat GOOGLE MAP dan tengok Japan. Rupanya kat Google Map Japan ada interactive map viewer. Sayangnya kat Malaysia tak ada. Singapore adalah. Maknanya belum ada gambar penuh jalan-jalan kat Malaysia ni lagi.
Semalam cuba-cuba dan pergi Universiti Saitama dan jugak University Agriculture and Technology, Tokyo tempat Mem belajar.
Ni gambar peta bird view Saitama University.

Ini pulak gambar interactive kat belah depan pagar masuk ke Saitama University


Suprisingly, aku dapatlah tengok apartment yang aku duduk dulu dan dapatlah "berjalan-jalan" pergi tengok SAKAWA JIDOUSHA - Used Car tempat aku bekerja part time dulu. Paling mengejutkan apabila pergi kejalan belakang, kawasan sawah padi dah di penuhi dengan rumah rumah. Apartmewnt yang dulu kat bawah ada Izakaya Shogun dah takde dan Supermarket MARUSHO tempat aku kerja dah terbiar. Tak pasti apa ada sebab kosong. Seven Eleven yang kecik dulu dah jadi Seven Eleven warehouse.

Wow!!! Harap aku ada rezeki untuk pergi melawat ke situ nanti.

No comments:

Cerita Dolu Dolu