Followers

Klik Sekali

All Year Round Sales - Jualan Murah

Anda Mencari Sesuatu?

KLIK AJER DI SINI

Related Posts with Thumbnails

Monday, November 29, 2010

TOP PRIORITY! BANTUAN SEMUA DIPERLUKAN. (terkini)

TERKINI : Adalah dimaklumkan bahawa En Mohd Asrafie telah dijumpai dan berada di dalam keadaan selamat. Terima kasih atas keperihatinan semua. dengan ini KES INI DITUTUP

Maklumat dibawah adalah dari rakan sepersekolahan saya. Maklumat adalah benar setakat 19:47 PM 28 Nov 2010. Akan memberi maklumat terkini dari masa kesemasa.

Salam kepada semua kenalan,

Maaf jika e-mail ini menganggu. E-mail ini dihantar sebagai pengumuman dan semoga kemudahan teknologi e-mail ini membantu.
Satu laporan polis mengenai orang hilang telah dibuat sebentar tadi. Orang hilang tersebut merupakan pekerja Xorix. Butirannya;
1.       Nama: Mohd Asrafie Bin Amdin. 
2.       Jantina: Lelaki
3.       Umur: 32 tahun.
4.       Tinggi: 5 kaki 9 inci.
5.       Berat: Lingkungan 90kg
6.       Lain-lain: Berkaca mata.
Dilampirkan gambar beliau untuk rujukan. Beliau menggunakan kereta Honda City bernombor WUD 5037 dan berwarna hitam. Kali terakhir dilihat keluar daripada rumah saya di Bukit Jelutong, Shah Alam menuju ke kedai 7 Eleven untuk “top up” telefon bimbitnya pada jam 11.30 malam 27hb November 2010. Beliau dikhuatiri menjadi mangsa rompakan kereta.
Saya mohon pertolongan jika ada ternampak beliau atau kereta tersebut, sila maklumkan kepada saya di 016-661 3751 atau warga mana-mana warga Xorix yang lain.
Sekian, terima kasih.

Dear all,
My apology if this e-mail is an inconvenience. This e-mail is being sent out to act as a bulletin to leverage the e-mail technology that might save a person’s life.
A police report on a missing person has been lodged just now. The missing person is an employee of Xorix. The details are;
1.       Name: Mohd Asrafie Bin Amdin.
2.       Sex: Male
3.       Age: 32 years old.
4.       Height: 5 feet 9 inches
5.       Weight: Around 90kg
6.       Others: Wearing eye glass.
Attached is his picture for your reference. He drove Honda City with registration number WUD 5037, black color. Last seen leaving my house in Bukit Jelutong, Shah Alam going to 7 Eleven to top up his mobile phone. He left my house around 11.30pm 27th November 2010. Our concern is that he might be a victim of car-jacking.
I would appreciate if you find him or the car, to kindly inform me at 016-661 3751 or any of his colleagues at Xorix of his or the car where about.
Thank you for your attention and assistance.

Halim Mohamad
Xorix Sdn Bhd

No comments:

Cerita Dolu Dolu