Followers

Klik Sekali

All Year Round Sales - Jualan Murah

Anda Mencari Sesuatu?

KLIK AJER DI SINI

Related Posts with Thumbnails

Thursday, December 01, 2005

Family Day SIRIM @ A Famosa

Pada hujung minggu telah berlangsung Hari Keluarga dan Sambutan Perayaan Berganda SIRIM Berhad di A Famosa.... 2 hari 1 malam. Kami dapat banglo yang di kongsi bersama dengan bekas rakan sepejabat orang rumah so, since budak-budak tu pun dah kenal rapat, seronok giler lah diorang.
Bertolak dari rumah pada jam 11:00 sebab kami tidak join Treasure Hunt. Buat apa nak pegi cepat-cepat....check in pun pukul 15:00. Kami berhenti di R&R Seremban makan sebelum meneruskan perjalanan. Tiba dalam pukul 14:00 di Cowboy Town. Pergi ambil lunch pack dulu (nasib baik dah makan, kalau tidak parah sebab tempat duduk limited.... ramai tu bang...). Check in ke banglo pada 15:00 dan as usual, bebudak mana boleh tengok kolam renang.... terjun teruslah.
Sesudah maghrib, bertolak ke parking lot Animal Safari untuk majlis makan malam. Majlis berlangsung bermula dari 20:00. Makan, persembahan kebudayaan oleh penari-penari SIRIM dan cabutan bertuah. Ada persembahan dari artis jemputan iaitu Saiful Apek!!!
Budak-budak suka nih... penuh kat depan dan akhirnya, penuh atas pentas. Bak kata apek 'Oit? Apasal ko kaco rumahtangga aku?' Sesudah persembahan, Apek mengakhiri dengan 'Menjemput rakan artis saya, penyanyi baru yang diminati ramai....(masa ni depan pentas dah kosong....) MAWI!!!' huh? pentas kena serbu!.... 'Dia kirim salam dari kampung' CEH! Hampeh betul Apek ni.... lain lain gambar semasa majlis makan malam boleh klik gambar atas. Penutup kesemuanya, grand prize cabutan bertuah.... kali ni langsung satu pun tak sangkut... okay, jom balik ke banglo. Esok ada function di Water Park
Since takleh nak lelama update the info, kena masukkan entry ni dulu. Nanti sambung lagi. Sambil tu click kat gambar untuk tengok gambar yang lain yah!!

No comments:

Cerita Dolu Dolu