Followers

Klik Sekali

All Year Round Sales - Jualan Murah

Anda Mencari Sesuatu?

KLIK AJER DI SINI

Related Posts with Thumbnails

Monday, January 16, 2012

TINDAKAN POLIS BETUL.

Mungkin ada yang menganggap ianya gurauan budak budak nakal tetapi apabila melibatkan aviation tiada gurauan yang akan diambil serius selain bom. Cuba anda tulis anda nak bawa bom bila anda nak naik flight ke PP petang ini. Anda automatik patut ditahan untuk siasatan dan boleh didenda atau penjara walaupun tiada bukti anda ada membawa sebarang bahan letupan atau seumpamanya - period!

Pelajar Ditahan Ugut Letup Helikoter PM
GEORGE TOWN: Seorang pelajar universiti berusia 24 tahun ditahan untuk disoal siasat selepas mengeluarkan kenyataan berunsur ugutan untuk meletakkan bom dalam helikopter yang dinaiki Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak di Facebooknya.
Ketua Polis Daerah Timur Laut, ACP Gan Kong Meng berkata, pelajar terbabit dibawa ke ibu pejabat polis daerah di Jalan Patani untuk soal siasat pada pukul 1.30 petang, Ahad.
"Kes itu disiasat di bawah Seksyen 506 Kanun Keseksaan kerana melakukan ugutan jenayah. Pelajar tersebut ditahan di kampusnya di Nibong Tebal.
"Kes itu masih dalam siasatan lanjut. Kami akan mengumumkan jika terdapat sebarang perkembangan," katanya ketika dihubungi, Ahad.
Satu laporan polis dibuat di balai polis Jelutong terhadap kenyataan dalam sebuah blog yang memaparkan profil Facebook pelajar itu.
Dalam status terbaru dalam profil Facebook itu menyatakan, Najib akan turun ke kampus...mari bom helikopter tersebut...'.

No comments:

Cerita Dolu Dolu