Followers

Klik Sekali

All Year Round Sales - Jualan Murah

Anda Mencari Sesuatu?

KLIK AJER DI SINI

Related Posts with Thumbnails

Thursday, January 03, 2008

SELAMAT TAHUN BARU 2008

Selamat Tahun Baru 2008 kepada semua.
Semoga tahun ini lebih mengembirakan.
Jangan lupa minggu depan pun Tahun Baru jugak -
1429 H bersamaan 10 Januari 2008.
Dan bulan depan pun tahun baru jugak 7 Februari 2008.
Berapa banyak tahun baru daaa. . . . .

Awal tahun di mulai dengan? Beratur ke sekolah. Semalam 2 Jan 2008 pergi ke sekolah Harith sambil hantar dia balik ke asrama, menguruskan pembayaran yuran sekolah dan asrama. Hari ini 3 Jan 2008 pergi ke sekolah Aiman dan Fayedh pulak untuk urusan pembayaran yuran sekolah dan lain-lain.
Nota : Semasa pengumuman bahawa kerajaan memansuhkan yuran sekolah dulu 'Dato Seri Hishamuddin Tun Hussein' aku telah sedia maklum yang aku akan tetap perlu prepare around RM1,000 ~ 1,500 jugak.
Cuma kos beli buku teks sahaja yang sebenarnya berkurangan. What? RM10.00 a year is good for individual? Nope. Cuma Kementerian Pelajaran akan berkuranganlah income sebanyak beberapa juta dan perlu keluar belanja untuk buku teks.
Tahun ini terlupa pulak tengok jam mahupun tengok TV menjelang detik 12:00 tengahmalam. . . semua tu lagha. . . . yang aku tahu umur pun dah meningkat lagi setahun.
Meningkat tu tak penting TAPI berapa baki yang aku tinggal? Sintom 40an?
Target lagi 5 tahun nak gi Haji so mula tahun ini kena start menyimpan.
Jangan tanya aku azam tahun baru tapi itulah azam aku. . . .

No comments:

Cerita Dolu Dolu