Followers

Klik Sekali

All Year Round Sales - Jualan Murah

Anda Mencari Sesuatu?

KLIK AJER DI SINI

Related Posts with Thumbnails

Monday, December 19, 2005

Babies on weekends

Hujung minggu telah dipenuhi oleh perjalanan ke Hospital dan rumah ibu saudara untuk melawat ibu-ibu yang baru lepas bersalin. Sesudah kembali dari majlis perkahwinan di Taman Kesenian Islam Selangor, kami bergerak ke Gleneagles, Ampang untuk melawat rakan sekerja orang rumah. Tak bawa kamera pulak sebab anak dia lahir premature dan expect dalam incubator tapi bila sampai dia baru lepas menyusukan baby. Kelahiran baby perempuan melalui ceaserean tersebut telah selamat pada 8 Disember 2005.

Kemudian menuju ke rumah ibu saudara untuk melihat sepupu yang baru lepas bersalin pada hari Ahad 11 Disember 2005. Baby lelaki yang diberi nama Muhammad Rafiq Rashidi bin Ahmed Farid itu dilahirkan di Hospital Besar KL.

So, bila nak pergi melawat the new born, selalunya kenalah gak bawak hadiah kan? Tapi selalu juga yang hadiah ni standard, tak meriah bahkan bosan tetapi harga agak boleh tahan juga. Orang rumah come up with new (?) ideas dan hasilnya seperti berikut.

Bagaimana? okay tak? Hijau tu untuk baby boy dan yang kuning/pink tentulah untuk baby girl. Ada sesiapa berminat nak order? Boleh dibincangkan. Paling cute, itu teddy pakai topi.

Weekends sudahlah sibuk dengan kerja extra sebab contractor tak selesai lagi so, ingatkan nak rehat sambil gi tengok King Kong. Orang rumah informed, sampai Ahad semua full house. Cheh!!! Minggu ni ada kosong kot?

Minggu ni juga bermulalah secara rasmi tinggal 3 orang kat ofis ni. Tu tak kira AGM nak berangkat ke Thailand malam ni. Esok tinggal 2 orang.... boring gak tapi apa nak buat, LAYANZZZ

No comments:

Cerita Dolu Dolu