Followers

Klik Sekali

All Year Round Sales - Jualan Murah

Anda Mencari Sesuatu?

KLIK AJER DI SINI

Related Posts with Thumbnails

Sunday, June 06, 2010

VITAMIN B17 dan PENAWAR KANSER


Saya mulakan dengan merujuk website ini - MAKNA Sila klik link .

Cancer in Malaysia

The incidence of cancer is on the rise in Malaysia. It can strike anyone regardless of colour, creed or status.
Nearly 70,000 new cases were reported over a two-year period recently, with breast cancer the biggest threat.
The new cases were diagnosed among Malaysians in Peninsular Malaysia between 2003 and 2005, according to a report released in early 2008 on the incidence of the disease in West Malaysia.
The Cancer Incidence in Peninsular Malaysia 2003-2005 report, published by the National Cancer Registry (NCR), states that the total 67,792 new cases were diagnosed among 29,596 males (43.7 per cent) and 38,196 females (56.3 per cent). The annual crude rate for males was 100.2 per cent per 100,000 population, and 132.1 per cent per 100,000 for females.
The most frequent cancer during this period in Malaysians was breast cancer (18 per cent) followed by large bowel cancer (11.9 per cent) and lung cancer (7.4 per cent).
Despite a grim outlook, all hope is not lost. Between 30 and 50 per cent of cancer cases can be prevented if you practice a healthy lifestyle, undergo regular checks for early detection, and seek the right treatment when necessary.

JIKA kita rujuk SINI MAKNA menggariskan makanan yang dicadangkan untuk mencegah kanser.

Pernahkah anda melihat HALAL BIO di ASTRO OASIS berkaitan cancer. Mungkin LINK INI boleh membantu anda mendapat maklumat tersebut betapa PENENTANGAN BANYAK PIHAK berkaitan rawatan Vitamin B17 untuk pesakit Kanser.

Vitamin B17 dalam biji APRIKOT - Kernels aprikot merupakan kumpulan nut dan seed ( kekacang dan bijirin ). Tidak ada bezanya dengan kumpulan kekacang dan bijirin yang lain. Apa yang membezakanya adalah kandungan hasiat didalamnya yang sangat luar biasa, terutama Apricot Organik . Dalam bahasa nutrient, Biji Apricot ini di sebut mengandungi Amigdalin, yang juga dikenali sebagai vitamin B17. B17 ini dapat membantu membunuh sel- sel kanser dalam badan kita, Hasilnya dapat membebaskan diri kita dari serangan penyakit ganas ini (kanser). Merupakan pembunuh senyap.

Amigdalin (Vitamin B17) dapat di perolehi didalam beratus-ratus jenis tumbuhan . Dalam diet pemakanan kita harus ada B17. jika tiada B17 dalam diet pemakanan anda boleh di hidapi penyakit kanser. Selain dari Apricot Kernels B17 juga boleh di perolehi dari badam pahit (amigdalin ( mempunyai rasa pahit - badam manis tidak mengandungi B17 ), epal pips, benih-benih anggur, sekuang, buah beri, ubi kayu, biji buah oren dan biji benih yang lain.

Banyak lagi makluman DI SINI untuk rujukan.

CARA-CARA MEMAKAN BIJI APRIKOT DAN LARANGAN-LARANGAN.

MAKAN 5 BIJI SETIAP 4 JAM,DIKUNYAH,ITU ADALAH CARA TERBAIK.

1. 15 min sebelum memakan biji aprikot ini hendaklah memakan sepotong buah betik atau nenas bagi pesakit yang mengalami luka dalam tubuh.
2. Cuci biji aprikot dengan air garam.
3. Ramuan diatas jangan dicampur dengan gula.
4. Bagi penderita kanser jangan memakan nasi sebelum jam 12 tengahari kerana ia akan bertukar menjadi gula dan ph5 yang sesuai untuk kanser merebak.
5. Simpan biji aprikot didalam peti sejuk, ia akan bertahan sehingga setahun.
6. Jangan memakan biji aprikot dengan buah badam.
7.jangan minum minuman bergula selepas memakan apricot,paling kurang 1 jam

Berhenti memakan gula. Kanser merupakan pemakan gula. Dengan mengurangkan bahan makan yang diperlukan oleh sel-sel kanser kita membantutkan dan membunuh pertumbuhan kanser itu.

No comments:

Cerita Dolu Dolu