Followers

Klik Sekali

All Year Round Sales - Jualan Murah

Anda Mencari Sesuatu?

KLIK AJER DI SINI

Related Posts with Thumbnails

Wednesday, September 22, 2010

KES NI JADI MAKIN PELIK PULAK.

Tetap tarikh nikah sebelum ajal

Oleh RIZAM ZAKARIYA
mohdrizam@kosmo.com.my

keratan Kosmo! 20 September 2010.
--------------------------------------------------------------------------------
BUKIT MERTAJAM - Spekulasi mengatakan kematian pengusaha produk kecantikan jenama Aveer, Sarina Jaafar, 45, yang ditemui mati tergantung di dalam bilik di rumahnya di Taman Pauh Jaya, di sini Sabtu lalu disebabkan tekanan berhubung majlis perkahwinan anak sulungnya yang bakal berlangsung Januari nanti adalah tidak tepat.
Anak sulung Sarina, Mohd. Azrul Affendi Jakaria, 24, berkata, spekulasi tersebut adalah tidak berasas kerana arwah ibunya merupakan seorang yang berterus-terang di samping mempunyai hubungan yang baik dengan bakal isterinya.
"Hubungan mama (Sarina) dengan bakal isteri saya memang baik, malah mama langsung tidak menunjukkan sikap atau mengeluarkan kenyataan yang dia tidak menyukai bakal isteri saya.
"Ibu juga merupakan orang yang beriya-iya hendak melakukan persiapan majlis perkahwinan saya Januari tahun depan," ceritanya ketika ditemui di sini semalam.
Soal Mohd. Azrul, sekiranya benar spekulasi bahawa kematian ibunya itu disebabkan rasa tidak senang wanita itu dengan bakal isterinya, mengapa arwah ibunya sendiri yang bersungguh-sungguh mahu majlis perkahwinannya itu dilangsungkan secepat mungkin.

PALING PENTING - SAPA YANG MULA MENCIPTA SPEKULASI TERSEBUT? ENTRY SAYA SEBELUM INI ADA MENYENTUH PERKARA SAMA SEBAB ANAK-ANAK DIA BUKANNYA KECIL LAGI TAPI TIADA KENYATAAN DARI MEREKA.

No comments:

Cerita Dolu Dolu