Followers

Klik Sekali

All Year Round Sales - Jualan Murah

Anda Mencari Sesuatu?

KLIK AJER DI SINI

Related Posts with Thumbnails

Friday, September 03, 2010

MASALAH BLACK MONEY BUKAN MALAYSIA AJE


Maka benarlah kata Hishamuddin Rais (TT) seperti DI SINI bahawasanya

Sebelum terlambat perlu di hentikan warga nigeria dari datang ke malaysia. di eropah warga nigeria telah lama di larang. ini bukan rasisma. ini untuk menjaga  agar warga negara kita hidup aman damai. kebanyakan  warga nigeria ini adalah pembawa masaalah. jangan tak ada beban cari beban. kita sudah cukup dengan masaalah kita sendiri. kita telah cukup dengan masaalah sosial kita sendiri. jangan disusahkan dengan warga afrika. bila mereka bertapak mereka akan menjaga pelacur, dadah dan penipuan. ini bukan pilihan mereka tetapi hakikatnya ini sahajalah peluang untuk mereka mencari makan. di bangkok mereka telah mula bertapak. di tokyo pun mereka ada membuat kerja kerja gelap.

African/Japanese Group Arrested For Money-laundering


A group of 3 Nigerians, 2 Japanese and one Ghanaian have been arrested for international money-laundering:

The six are suspected of having received funds that were the proceeds of a crime, wired to them from a New York Citibank account in the name of the National Bank of Ethiopia, Japan’s Metropolitan Police Department said.
Police said they had arrested a Nigerian citizen, Nyeche Obeneme, 36, living in Saitama, north of Tokyo, and two other Nigerian men as well as a Ghanaian man, and a Japanese man and woman.
Police suspect the six between them received up to 200 million yen (2.4 million dollars) in October 2008, allowing the money to be wired into their bank accounts in return for commissions.
The money is believed to be part of roughly 33 million dollars that were wired to accounts in seven countries, also including China, South Korea and Australia, Kyodo News reported.

No comments:

Cerita Dolu Dolu