Followers

Klik Sekali

All Year Round Sales - Jualan Murah

Anda Mencari Sesuatu?

KLIK AJER DI SINI

Related Posts with Thumbnails

Sunday, July 04, 2010

Zaid perlu jelas hubungan dengan Raja Petra

Meh aku tolong jawabkan seperti yang Zaid Ibrahim tulis disini.
"Raja Petra dan isterinya Marina  kawan saya . Saya tak tinggalkan kawan semata mata kawan ada dalam kesusahan. Jadi setiap kali saya ke London, saya jumpa mereka. Tahun lepas saya bawa Petra tengok bolasepak di Old Trattford; dia minat kepada Manchester United. Jadi saya belanjalah dia."

Tak tahu pulak Menteri tak gheti Bahasa Melayu........

HULU TERENGGANU 3 Julai - Pengerusi Majlis Pimpinan Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Zaid Ibrahim perlu memberi penjelasan kepada rakyat apa hubungannya dengan pengendali portal Malaysia Today, Raja Petra Kamaruddin. Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein berkata, jika Zaid seorang yang bertanggungjawab, beliau akan memberi penjelasan terhadap persoalan itu. Beliau bagaimanapun menjelaskan, kementeriannya tidak akan menjalankan siasatan ke atas Zaid berhubung perkara itu tetapi menambah, pemimpin PKR itu mungkin akan dipanggil memberi penjelasan sekiranya bertanggungjawab melindungi Raja Petra.
"Dia (Zaid) tak boleh disiasat, kalau dia bertanggungjawab dia kena beri penjelasan. Sekarang jadi tanda tanya, saya tak ada bukti dan tak ada laporan bagaimana Raja Petra keluar dari negara kita.
"Dalam laporan buku Imigresen pun tak menunjukkan dia dah keluar dan keduanya, pasportnya dah diserahkan. Jadi, apa pasport yang digunakan kita tak tahu," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Mesyuarat Perwakilan UMNO Bahagian Hulu Terengganu di Kuala Berang di sini hari ini.

No comments:

Cerita Dolu Dolu