Followers

Klik Sekali

All Year Round Sales - Jualan Murah

Anda Mencari Sesuatu?

KLIK AJER DI SINI

Related Posts with Thumbnails

Friday, June 04, 2010

BERNAMA 10,000 TV SELANGOR 50,000 - KIRA 30,000 AJE LAH

LAGI BERITA BANTAHAN DI TV SELANGOR

50,000 Bantah Kezaliman Israel, Serah Memorandum Di Kedutaan AS
3.48 petang: Perhimpunan disudahi dengan bacaan doa oleh Ustaz Nasharudin Mat Isa dan bersurai secara aman.

3.38 petang: Ustaz Nasarudin Mat Isa dalam sidang medianya berkata, perhimpunan ini melangkaui agama dan kaum bagi menyatakan kepada Washington berhubung tindakan kejam Israel Zionis. Perhimpunan ini juga katanya menunjukkan sokongan rakyat Malaysia terhadap perjuangan rakyat Palestin.

3.32 petang: Penyerahan memorandum selesai dan delegasi keluar dari bangunan kedutaan. Anwar dalam sidang media memberitahu, dalam pertemuan bersama Duta Besar Amerika Syarikat itu, Pakatan Rakyat dan NGO lain yang turut serta memohon untuk menyampaikan memorandum tersebut secara terus kepada Presiden US, Barack Obama.

Mereka juga menjelaskan kepada duta besar tersebut bahawa tindakan Israel itu adalah disebabkan tiada tindakan tegas oleh pihak Amerika Syarikat terhadap israel.

3.30 petang: Turut berucap adalah Mohamad Sabu, Dr. Mahfodz Mohamad, Ustaz Azlee Musa dan Mustafa Akmil Ayub di hadapan menara See Hoy Chan berhampiran Kedutaan Amerika Syarikat
3: 20 petang: Pimpinan termasuk Datuk Seri Anwar Ibrahim, Datuk Seri Wan Azizah, Nasaruddin Isa dan Lim Kit Siang dilihat memasuki perkarangan kedutaan AS.
3:10 petang: Pimpinan utama berada di depan pintu masuk kedutaan AS.

3:04 petang: Kira-kira 50,000 peserta perhimpunan tiba di depan bangunan kedutaan AS

2.55 petang: Perarakan bersambung semula dan hampir tiba di hadapan bangunan Kedutaan.

No comments:

Cerita Dolu Dolu