Followers

Klik Sekali

All Year Round Sales - Jualan Murah

Anda Mencari Sesuatu?

KLIK AJER DI SINI

Related Posts with Thumbnails

Thursday, August 18, 2005

CSI-MIAMI


Aku lama dah miss out CSI semenjak-dua menjak ni tapi semalam tengok CSI-MIAMI Season 3. Hey ! Semenjak Speedle a.k.a. Speed mati (dimatikan) aku ingat sapa lah bakal ganti tempat dia. Semalam there's new guy at CSI-Miami; Ryan Wolfe (Jonathan Togo). Polis peronda yang mula-mula sampai di tempat kejadian dimana seorang wanita telah di tolak dan dilanggar oleh bas, dia bertemu dengan Horatio through Det. Yelena dan meminta untuk masuk dalam team CSI. Aku musykil tang sini. . . senang nyer dia dapat. Background dia aku tak catch-up clear untuk melayakkan dia dalam CSI team. Tapi takpe lah. Cara dia tu cukup menarik sebab dia rajin dan cuba cari penyelesaian dari nak show-off buktikan dia layak jadi CSI. Tetapi yang paling aku suka adalah character dia yang nampak cool tapi tak cool sangat - mengingatkan kepada Greg (CSI-Las Vegas). Selepas final season (ye ke final?) of CSI, kurang sikit nak tengok CSI ni especially CSI-Miami sebab Horatio yang terlalu cool, tak best. Now, ada something 'bout this kid yang menyebabkan aku eager nak tengok CSI kembali.

2 comments:

Anonymous said...

alamak... semalam miss laa

Anonymous said...

tgk ulangan saturday kot? this ryan wolfe is gonna fun to see guy, mcm greg gak...

Cerita Dolu Dolu