Followers

Klik Sekali

All Year Round Sales - Jualan Murah

Anda Mencari Sesuatu?

KLIK AJER DI SINI

Related Posts with Thumbnails

Friday, April 08, 2011

KENAPA TAK MINTA UMMI HAFILDA BUKTIKAN ADA 17 LAGI?

Sila baca perenggan terakhir. jika terbukti 'memang' Chegubard mempunyai pita rakaman seperti yang dimaksudkan adakah Chegubard akan ditahan kerana memiliki video lucah? Atau polis akan membiarkannya sehingga Chegubard sendiri menyerahkan kepada polis untuk siasatan kesahihan video tersebut seperti yang Dato T ataupun Ummi Hafilda yang juga mengakui mempunyai 17 (TUJUH BELAS? BIAR BETUL..) rakaman aksi seks DSAI.


KATAKAN TIDAK KEPADA POLITIK LUCAH DAN LONDEH KAIN

Pemuda UMNO Rembau membuat laporan Polis terhadap Badrul Hisham

April 8, 2011 by admin   
Filed under News1
Badrul Hisham Shahrin dicabar membuktikan  dakwaan beliau dalam the “Malaysian Insider” adalah benar. Dalam kenyataan Badrul Hisham di laman web “The Malaysian Insider”  bahawa beliau telah  dibekalkan oleh ahli UMNO tape video lucah YB Hj Khairy Jamaluddin pada pilihanraya  2008 . Kenyataan ini adalah bersifat biadab dan berunsur fitnah.
Menurut saudara Safariladira  Abdullah, penolong Setiausaha Pemuda UMNO Bahagian Rembau pada sidang akhbar setelah membuat laporan polis terhadap Badrul Hisham Shahrin. ” Pemuda UMNO Rembau mengutuk sekeras kerasnya kenyataan yang berunsur fitnah ini. laporan yang  dibuat kepada pihak berkuasa adalah untuk membersihkan nama YB Khairy Jamaluddin, Ahli Parlimen Rembau merangkap Ketua Pemuda UMNO Malaysia serta menjaga nama baik UMNO itu sendiri.”
Menurut sumber yang mengatakan bahawa Video palsu yang pernah disiarkan oleh Badrul Hisham adalah Video yang langsung tidak berkait dengan Sdr Hj Khairy Jamaluddin .
Selain dari itu , Badrul juga ada berkata bahawa beliau ada menyimpan satu Video seks  Isteri pemimpin UMNO. Ini adalah merupakan satu fitnah yang jijik untuk mengalihkan pandangan rakyat  setelah Wan Azizah gagal membekalkan jam “Omega” pada sidang akhbar sebelum ini untuk membersihkan nama suaminya dalam skandal seks terbesar negara.
Pemuda Rembau mencabar  Badrul Hisham untuk membuktikan bahawa beliau mempunyai Video berkenaan dan jangan hanya bercakap kosong menabur fitnah dan berniat jahat.

No comments:

Cerita Dolu Dolu