Followers

Klik Sekali

All Year Round Sales - Jualan Murah

Anda Mencari Sesuatu?

KLIK AJER DI SINI

Related Posts with Thumbnails

Wednesday, June 16, 2010

Dua hari tak update Blog

Semenjak Ahad tengahari tidak update dan tidak menjenguk bukan sahaja blog. juga FB sebab pergi berlibur bersama ahli keluarga dan adik beradik di Sungai Congkak. Semua sekali adalah 25 orang.
Dengan chalet 2 bilik yang sederhana berhampiran Sungai Congkak, malam diserikan dengan bunyi unggas serta deruan sungai. 3 khemah memuatkan 4 orang dan 1 khemah untuk 2 orang. Memang lebih dari selesa jugalah.....

Malam berBBQ di tempat BBQ yang tersedia - hamik kao.... ikan siakap, kembung, pari, udang, sotong, kambing, kepak ayam serta nasi biryani. Chalet 2 bilik menjadi tempat rehat kaum ibu.

Anak anak bujang serta bapak-bapak kecuali aku.... tidur dalam khemah. Awal malam hujan turun rintik-rintik memberi keselesaan kepada yang tidur di dalam khemah.
Kami enjoy sakan lah kiranya. Gambar belum ada sorang pun upload lagi.... penat weh.....

Bayangkan suasana penuh kehijauan ini terhapus akibat kerakusan tangan-tangan manusia. Paling best, kawasan ini kera dan beruk belum turun ketempat perkelahan lagi.... alhamdulillah..... walaupun kami bertolak dari Ampang (yang dekat dengan Bukit Belacan) rasa lebih menyeronokkan kerana kurang gangguan.

Next olan, dengan keluarga orang rumah atau kengkawan lah pulak....

No comments:

Cerita Dolu Dolu