Followers

Klik Sekali

All Year Round Sales - Jualan Murah

Anda Mencari Sesuatu?

KLIK AJER DI SINI

Related Posts with Thumbnails

Friday, September 28, 2007

Salam Ramadan Al Mubarak

Setelah sekian lama tidak memblog, akhirnya terdapat sedikit masa terluang untuk memblog jua. Produksi syarikat telah mula rancak dan bermula Oktober akan mula beroperasi 24 jam jadi ada pekerja akan bekerja shif setelah dibekukan selama hampir setahun.
Walaupun Ramadan, sedang giat berusaha untuk menyesuaikan masa operasi kantin bagi memenuhi keperluan bersahur kepada mereka semua.
Paling sukar mendapat pekerja. Ada yang agak demand, ada yang tak tahan kerja. Tapi paling pening apabila tak ikut jadual - kalau jadual 10 orang, tetiba perlu 15 orang mana boleh nak dapat jam-jam tu jugak kan?
Kalau ada sesapa yang ada saudara atau rakan yang tengah cari kerja dan berminat nak kerja di industri automotive bolehlah hubungi seberapa segera ke alamat berikut :
TOYOTA AUTO BODY (M) SDN BHD
LOT 11, PERSIARAN PERUSAHAAN
SECTION 23, SHAH ALAM.
TEL : 5548 1118 (BAHAGIAN PERJAWATAN)
Btw tadi sempat melayari http://daftarj.spr.gov.my/daftarbi.asp dan check daftar tempat mengundi. Dah lupa dulu pernah tukar alamat tapi last election tak boleh pindah ke Shah ALam dan masih mengundi di Ampang. Kali ini tempat mengundi telah berubah ke Shah Alam.
Anda telah melaksanakan tanggungjawab anda?

No comments:

Cerita Dolu Dolu